bellahandersson

Alla inlägg under juli 2010

Av Bella - 21 juli 2010 13:15

   ny vaken bella

Av Bella - 21 juli 2010 12:37

Godmorgon !

Vaknade typ halv 12 kunde inte sova :p så gick upp och satte på datan och spelade sims tills mimmi vakna för när hon vakna så stängdes min data bara av!? vahfan !?

haha så jag pallade inte spela sims eftersom jag inte orkar spela om allt ? haha men ah idag ska jag och mimmi upp till  u.m.o ..

skriver imorn tror jag kramizar !

Av Bella - 20 juli 2010 18:39

förlåt alla , men asså jag har gjort så mkt nu så har inte haft ork att blogga men ska försöka det var bra ett tag då var det roligt men nu börjar det bli tråkigt igen men man får tänka positift helt enkelt :D hehe men ah nu sitter jag här med Mimmi såg att jag inte skrev när jag kom hem till henne men vi skulle precis träffa några kompisar så jag hann helt enkelt inte och sen när vi kom hem så orkade jag faktist inte !

men nu är jag här och skriver ett inlägg har typ kollat på one tree hill hela helgen är så sässong 4 skiva 5 :p men blir sex efter detta avsnittet :p så får se om vi kollar på one tree hill senare ikväll men det tror jag haha men jag har haft ett bra sommarlov synd att skolan börjar snart också :( inte kul ju :p hehe menmen det har gått så fort känns som vi ba har haft sommarlov en vecka kanske inte  ens det ? hhaa men aja nu ska spela tror jag puss på eR !

Av Bella - 17 juli 2010 13:16

förlåt ..

men kan inte skriva så mkt nu ska snart iväg hem te mimmi hähä , men jag skriver sen när jag kommer hem te henne :p hehe pusss !

Av Bella - 11 juli 2010 12:35

Godmorgon eller blir det godeftermiddag xd ? haha ah skit samma .. hej ialf  :P

Kunde kanppt sova igår var helt pigg kollade på 4 avsnitt av one tree hill :P hehe och min lillebror richard han kunde inte heller sova han hadde värkligen damp upp ur sängne och upp igen haha mamma blev vannsinig HAHAHA! men sen när jag skulle försöka sova så somna han tillslut men inte jag ! :(

vet faktist inte vrf tydligen för jag inte var trött men jag var det haha sjukt sen hörde jag att jag själv snarka så jag vakna till och kude inte sova xd haha men ah jag har två hundbebbisar jag värkligen älskar dom små jag kommer lägga upp bild på dom eller ah du/ni ser dom på bilderna här nedan för hehe idag ska jag sova hos mimmi om jag får det för  mamma men det tror jag allt hehe ^^ ha en bra dag skriver kanske senare i kväll puss !


           älskar er ღ


Av Bella - 10 juli 2010 17:37

chacha ^^

sitter nu hos mimmi hon äter hahax) vi var hemma hos mig en liten stund och var med valpisarna :p hehe sen gick vi ner till henne för hon skulle äta sen ska vi gå en promenad om jag inte hadde fel haha det är så varmt ute dock men jag tkr inte det är så varmt men hähä , men vi får se vad vi hittar på har saknar den  bruden men det gör jag inte nu för jag är med henne hehe kusin <3

menmen ska fortsätta kolla bdb puss på er ! förlåt för tråkigt inlägg dock .

Av Bella - 10 juli 2010 16:10

nu tkr jag att jag är bra på att uppdatera :D

nu ska mimmi komma upp tror ja?  vi ska vara med valparna sen ska vi säkert ut o gå ngn stans haha får se :p <3 skriver ikväll pusssssss

Av Bella - 10 juli 2010 15:42

Hej igen :)!

Idag har jag varit hemma och slappat och läst bloggar och spelat nitendo :)

och tat kort på valparna så jag tänkte lägga ut lite på valparna dom är 3 veckor från igår :).

och nu väntar jag bara på att Nellie ska få hehe för hon är med dräktig :p hehe jag ska lägga upp valp bilderna och på mammorna och på pappan :) så ni får se ^^ ha det bra !



                 nu väntar jag bara på att Nellia den vita ska få hon ska få på onsdag men tror hon kommer få tidigare dock !          det är pappan till dom :)där är mamman som ger sina barn mat!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards