bellahandersson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Bella - 14 oktober 2010 13:28

har lektion så kan inte skriva så himla mkt men jag har data lektion kan man väl kalla det :P jag ska skriva en berättelse :p :) spännande ;) det e snart rast också deet är gött dagen har varit helt okej :) men väldigt kallt faktist ..

e as törstig men får inte dricka just nu -.- ååh .. hate it ! aja vi kanske höres när jag kommer hem men först ska jag till kaninerna o se på glamour innan jag skriver här på bloggen tror jag ! :D<3 köss

cha

Av Bella - 14 oktober 2010 06:50

orkade aldrig blogga igår när jag kom hem men allt var bra igår jag var hos skolsköterskan o så :) gjorde hällsåkontroll osådant ! allt gick bra :p men jag ståg fortfarande på 162,5cm :P haha blir inte länge men jag har vuxit en halv cm det är inte dåligt det ;) haha , men nu ska jag gå ut o ställa mig o väntra på bussen -.- palla gympan idag ååh -.- aja

Av Bella - 13 oktober 2010 06:42

hej bloggen.


idag är den ingen bra dag , inte just nu i allafall men hoppas att det blir det senare jag är skit trött asså -.- men jag är glad att jag är uppe ur sängen !

det känns bra att gå till skolan , för nu trvis jag riktigt bra kan jag säga det gjorde jag inte första veckan .. men nu är det toppen tack !

jag har fått cafe veckan och det är så jävla jobbigt -.- att stå i caafet fram till elva halv tolv ?! då måste jag städa o grejer usch , jag skulle aldrig ha valt att ta cafet..skulle hellre lagat mat med dom andra i klassen dock..

aja idag är det onsdag och det händer la inget speciellt mer en att jag går till skolan kommer hem fizar COMVIQ:D:D:D:D!!! :d:dd: hihih<3

jag vill ha bebis :( men nästa dag så vill jag inte det ?  vrf vill jag inte det ? jo för jag är inte säker på att jag kommer träffa ngn seriös kille men just nu så har jag typ en .. men ah jag får se när jag orkar träffa han o har lust men inte just nu  tror jag drar te mamma i helgen endå men jag får se vill träffa lillesyster innan !

saknar henne :(<3 men nu måste jag klä på mig jackan o sätta ¨på mig mina skor o ställa mig ute o vänta på den roligaste bussen -.- den kommer cirka kl 07:00 -027:05 olika tider varje dag -.- aja men hoppas alla får en bra dag :D:D:D<333

det är ju inte så långt kvar till fredagen endå ;) bara två dagar det går fort??!

:))

Av Bella - 12 oktober 2010 17:23

Goddag !


Kom hem kl 17:00 typ nyss då  :P så när jag kom in ringde jag pappa o sa lite saker o så , sen så åt jag o nu satte jag på tvn ;) asså jag tog fjärrkontrollen o trckte på en knapp ;) hehe , så nu väntar jag bara på att mitt älsklingsprogram ska börja (a o alla vet ju redan ? det är ju glamour ofc :) hhehe sen efter det ska jag till kaninerna sen ut med hunden sen tror jag att jag ska spela sims tills läggdags eller nej jag ska duscha men det blir nog vid 21:00 tiden drygt tror jag :) ! heheh  kan någon hjälpa mig ficka en design eller beskriva  o förklara hur man gör :) så jag vill fortsätta skriva på bloggen för den är ganska tråkig utan design o depp :P hehe <3 men nu ska jag kolla lite vänner på bdb :D<3 hare bra köss:D btw har alla haft en bra dag?? :) hehe jag kan bara säga DET HAR IALLAFALL JAG HAFT:D TOPPEN !

Av Bella - 12 oktober 2010 06:57

   bjuder på en bild ;)

Av Bella - 12 oktober 2010 06:53

godmorgon :) !



vaknade sex gick ut tjugo över :) gottgott !

snart blire att gå ut och vänta på bussen och åka till färgelanda sen ta bussen till uddevalla till min skola;D hehe det var en riktig rolig dag igår så hoppas att det blir roligt idag med dock är ju inte linda,sara,becka där men hoppas dom kommer idag:D haha , det som jag skrev igår haha jag hann aldrig med att borsta min hund eller städa mitt rum jag hade värkligen inte orken haha min hund ska ut och jaga med min pappa idag wtf ??! haha får väl se så han inte springer bort ;) ne nu ska jag sluta skriva o snart röra på fläsket och ställa mig ute o vänta på den heta bussen ;)


tjurelu..



älskar dig för varje dag och du gör så jag orkar gå till skolan ! tack !

Av Bella - 11 oktober 2010 17:28

godeftermiddag? haha

nu ska jag skriva om vad jag ska göra ikväll o om skolan :)!



1.Bella det är dags att skärpa sig nu ! nu går du hela veckan !

2.hehe ska kolla på glamour kl 17:35 längtar (a inte långt kvar :D

3.Vara på datan liten stund o spela sims tror jag men får se :p

4.borsta min hund zebbe ! eller så gör jag det imorn och samma sak med att städa mitt rum kom hem ifrån skolan typ kl halv fem..  jag har ingen lust att städa mitt rum just nu är trött efter en lång dag iskolan .. <3



jag älskar dig Cevin !

Av Bella - 1 oktober 2010 11:45

godmorgon vaknade vid halv tio eller först halv sex för då fick jag reda på att jag hade fått mens igen ?! asså vad fan är det som händer?? det är ju fan as mkt :s ? först sluta den sen kom den tbxs efter ett par dagar och skit mkt ?? vrf just komma precis nu när jag ska åka till tyskland ååh -.- det är ju fan as mkt :s bläää! orkar inte detta mera :[ hoppas det kommer vara roligt ändå :)!

mina älsakde syskon ska ju va med denna gången det kommer bli mkt roligare då ^^ förra ggn så var Rickard jätte liten så nu får han va med igen när han e 3 år :)!

men kommer gå som fyra hähä :D ah sen ska jag dra hem te mamma det kommer nog bli roligt o sen halv tolv imorn så går bussen till uddevalla så blir det att ta tåget ner till  göteborg sen kliver vi på båten :D ah jag kommer sakna mina vänner :) ! men det är ju inte så många dagar bara tre:D<3 men ni får ha det så bra + jag saknar en väldigt väldigt mkt !




   ily

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards