bellahandersson

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Onsdag:

Av Bella - 13 oktober 2010 06:42

hej bloggen.


idag är den ingen bra dag , inte just nu i allafall men hoppas att det blir det senare jag är skit trött asså -.- men jag är glad att jag är uppe ur sängen !

det känns bra att gå till skolan , för nu trvis jag riktigt bra kan jag säga det gjorde jag inte första veckan .. men nu är det toppen tack !

jag har fått cafe veckan och det är så jävla jobbigt -.- att stå i caafet fram till elva halv tolv ?! då måste jag städa o grejer usch , jag skulle aldrig ha valt att ta cafet..skulle hellre lagat mat med dom andra i klassen dock..

aja idag är det onsdag och det händer la inget speciellt mer en att jag går till skolan kommer hem fizar COMVIQ:D:D:D:D!!! :d:dd: hihih<3

jag vill ha bebis :( men nästa dag så vill jag inte det ?  vrf vill jag inte det ? jo för jag är inte säker på att jag kommer träffa ngn seriös kille men just nu så har jag typ en .. men ah jag får se när jag orkar träffa han o har lust men inte just nu  tror jag drar te mamma i helgen endå men jag får se vill träffa lillesyster innan !

saknar henne :(<3 men nu måste jag klä på mig jackan o sätta ¨på mig mina skor o ställa mig ute o vänta på den roligaste bussen -.- den kommer cirka kl 07:00 -027:05 olika tider varje dag -.- aja men hoppas alla får en bra dag :D:D:D<333

det är ju inte så långt kvar till fredagen endå ;) bara två dagar det går fort??!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 27 juni 2011 17:45

Hej :]    tror jag ska ta och blogga igen eller vad tror ni ? :)  tihih .. saknar det lite faktsit :p heh nu har vi ju fått sommarlov :D haft det i 1-2 veckor nu :)hehe jag har la itne gjort så himla mycket hehe bara varit hemam lixom och varit...

Av Bella - 19 juni 2011 11:30

http://sarabbergsblogg.bloggplatsen.se/     http://theresafridaskoglund.bloggplatsen.se/   http://www.nattstad.se/Saraleffler?page=1   http://nemo.myshowroom.se/   http://www.jockibois.se/   http://ssandraewelina.blogg.se/   ...

Av Bella - 27 maj 2011 18:46

Värdens underbaraste dag igår underbart !! Att få hålla om dig igen betyder allt för mig i love you so fucking mutch..    ...

Av Bella - 20 maj 2011 21:46

godkväll idag har det varit en underbar dag ! <3 klcokan elva typ träffade jag bosse mammas kille  och så gick vi i stan för vi skulle åka samma buss hem ..  och så träffade vi på min mammas brorssas fru :p  och baa hej bella med ett stort...

Av Bella - 4 maj 2011 19:38

han kom och krama om mig när han såg mig och sa du får gråta om du vill .. han älskar denna killen så jävla sjukt mycket..men han förstår inte det för han känner inte lika dant .. kommer aldrig få tillbaka han..saknar han varje sekund som går ... u...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards