bellahandersson

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Bella - 10 juli 2010 17:37

chacha ^^

sitter nu hos mimmi hon äter hahax) vi var hemma hos mig en liten stund och var med valpisarna :p hehe sen gick vi ner till henne för hon skulle äta sen ska vi gå en promenad om jag inte hadde fel haha det är så varmt ute dock men jag tkr inte det är så varmt men hähä , men vi får se vad vi hittar på har saknar den  bruden men det gör jag inte nu för jag är med henne hehe kusin <3

menmen ska fortsätta kolla bdb puss på er ! förlåt för tråkigt inlägg dock .

Av Bella - 10 juli 2010 16:10

nu tkr jag att jag är bra på att uppdatera :D

nu ska mimmi komma upp tror ja?  vi ska vara med valparna sen ska vi säkert ut o gå ngn stans haha får se :p <3 skriver ikväll pusssssss

Av Bella - 10 juli 2010 15:42

Hej igen :)!

Idag har jag varit hemma och slappat och läst bloggar och spelat nitendo :)

och tat kort på valparna så jag tänkte lägga ut lite på valparna dom är 3 veckor från igår :).

och nu väntar jag bara på att Nellie ska få hehe för hon är med dräktig :p hehe jag ska lägga upp valp bilderna och på mammorna och på pappan :) så ni får se ^^ ha det bra !



                 nu väntar jag bara på att Nellia den vita ska få hon ska få på onsdag men tror hon kommer få tidigare dock !          det är pappan till dom :)där är mamman som ger sina barn mat!

Av Bella - 10 juli 2010 10:07

ღGodmorgonღ

    Vakna ungefär halv tio , och gick upp och pissa , hörde att Bosse snacka så jävla högt så jag vaknade -.- ah får la se vad som händer idag ialf tror det inte händer något speciellt :p igår var jag med Mimmi vi gjorde inte så mkt vi skulle spela fotboll med min lillebror som har fyllt 3 år , men dirr han tog bollen så sprang han till storebror haha det var fan ett gott skratt asså :p sen senare så Richard (han som är 3 år) han ville ha bollen under tröjan och se gravid ut och så gjorde jag så 2-3 ggr haha inte kul men han tyckte det han blev skit sur om man inte gjorde som han sa haha x)

ah men ialf ni får ha en trevlig dag !


kyss.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards