bellahandersson

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Bella - 29 september 2010 06:50

hejsan (a

jag TRIVS i skolan det är ju bra :) trodde inte detta från början :p <3

men det är skit bra (y) idag ska vi ha tiori hela dagen -.-  , sen är det ngt annat men vette fan va det hette haha det handlar ialf om hygien går ju i hotel resturang :) ! jag har vänner och allt är bra o kul  :) ! utan fredagar -.- I HATE IT ! menmen pallar inte gå te skolan på fredagar slutar ju ändåså halv tolv så ? ingen big deal ;) HAHA! ah men nu ska jag ställa mej ute o vänta på den sega bussen -.- ser ut som fan orkade inte göra mej i ordningen men ah det hadde jag att säga o på lördag ska min familj eller ah min mammas familj o ja :;D vi ska dra te tyskland tills på måndag alltså två dagar ;) det kommer äga pusss!  ha en bra dag för det hópppas jag att ja får (a

Ovido - Quiz & Flashcards