bellahandersson

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

nu är jag pigg och orkar göra dessa frågor igen !

Av Bella - 30 januari 2011 13:02


ALLA SOM HAR TRÅKIGT GÖR DENNA LISTA!
SENASTE
Personen du kramade: Klara
Personen du tänkte på:  Mikaela
Personen som sov i din säng:  jag
Personen du skrev med på msn: Mikaela
Personen du var med: Ella o Josse
Djuret du köpte: inget?
Maten du åt:  Mackor
Gången du spydde:  venneh
KOMPISAR
En kompis du saknar: Många!
En kompis du älskar riktigt mycket: Oxå många
Din bästa kompis: Mikaela
En kompis du glidit ifrån: venneh
En kompis du kommit nära: venneh
RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? Nepp
Biter du på naglarna? aa :$
Var du full senast du hade sex?  ne
Har du kysst en polis?  ne?
Har du någonting att dölja?  aa
Kan du baka bröd? nja..
Vet du hur man frostar av en frys? ne?
UTSEÉNDE
Hårfärg:  Blond/Orange 
Ögonfärg:  blågrå
Längd:  mellan 1.60 - 1.70
Skostorlek:  38-39
KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu? nepp
Gillar du någon?  Kanske..
Vem? ..
Har du haft många förhållanden? nåra
Vad har du på dig nu? kläder?
VEM
Vem är i rummet med dig?  Ingen
Vem fick du senast sms av? Mikaela
Vem tänker du på nu? ingen
Vad längtar du till? venneh
Pratade du senast i telefon med?  Kommer inte ihåg 
Vems hus var du senast i? Mitt
Vem önskar du var med dig nu? venneh
Vem i din skola går dig mest på nerverna? ....
VAR
Var går du i skolan? I hjo
Var är din telefon?  nånstans 
Var är din mamma?  nere
Var sover du?  i min säng ?
Var handlar du mest? Godis :D
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? Köpte den
Vart åkte du senast bil? Hjo
Var i ditt rum är du? ä inte i mitt rum nu
VAD
Vad åt du senast? Mackor!
Vad drack du senast? apelsin juice 
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta  
Vad är den närmaste saken som är blå? Min kudde
Vad gillar du mest med skolan? Träffa kompisar
Vad har du på fötterna? Strumper ?
Vad är din favorit färg?  Rosa 
Vilken film såg du senast? kommer inte ihåg
Vad hör du just nu? Musik
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng? Ja ?
Hånglat på en bio? Ne
Hånglat i skogen? Ne
Tyckt att din kusin är het?  Haha
Sovit naken? Kommer inte ihåg
Kört över hastighetsgränsen? hehe aa
Målat om ditt rum? Aa
Dansat framför en spegel? haha aa 
Dumpat någon? aa
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? Ne
Varit i slagsmål?  Nja det vet jag inte
Smugit ur ditt hus? Thihi aa Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Mmh..
Hånglat med en främling? ne
Älskar eller saknar någon nu?  aa!
NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS
Någon som förstår dig: Aaa
Någon som du saknar: Många!
Någon du längtar efter: Många!
Vem kramade dig senast: Klara
Vem ringde dig senast: Mikaela
Vem ringde du senast: Mikaela 
Vem var hemma hos dig senast: Mikaela
Vem var du hemma hos senast? Kommer inte ihåg
Har du några kärleksproblem: ...
Har du käkat något idag:  aa
Har du pratat med ngn idag: aa
Har du gråtit idag:  ne
varför?: ....
Har du skrattat idag: haha! om jag har!
Dagens outfit: Linne, tjock tröja, osv
Dagens låt: venneh
Dagens dusch: venneh
Dagens frisyr: lockigt
Dagens smink: brun kräm , Mascara
Dagens vill ha:  Godis
Dagens drog: Godis
Dagens finaste: Mina vänner 
Dagens måste: ...
Dagens dryck: Cola ;)

ALLA SOM HAR TRÅKIGT GÖR DENNA LISTA!


SENASTE

Personen du kramade: Elin

Personen du tänkte på:  Fredrik

Personen som sov i din säng:  jag

Personen du skrev med på msn: Zanna

Personen du var med: Emelie,Linda,ofia,My

Djuret du köpte:  har inte köpt något djur

Maten du åt:  inget chips?

Gången du spydde:  det var ett bra tag sen nu :)


KOMPISAR

En kompis du saknar: 

En kompis du älskar riktigt mycket: Becca

Din bästa kompis: Nathalie

En kompis du glidit ifrån: Mimmi typ?

En kompis du kommit nära: Linda



RANDOM

Stänger du av mobilen när du sover?  haha nej 

Biter du på naglarna? aa  :( 

Var du full senast du hade sex?  nej

Har du kysst en polis?  haha ne när skulle jag ha haft tid till det ? xd

Har du någonting att dölja?  det har väl alla..

Kan du baka bröd? ah om man tar fram receptet :) haha

Vet du hur man frostar av en frys?  haha ja xd


UTSEÉNDE

Hårfärg:  Svart

Ögonfärg:  blågrå

Längd:  mellan 1.60 - 1.62

Skostorlek:  38-39



KÄRLEK/SEX

Har du en kille/tjej just nu? japp

Gillar du någon?  älskar

Vem? Fredrik

Har du haft många förhållanden? inga seriösa

Vad har du på dig nu? kläder?


VEM

Vem är i rummet med dig?  Ingen

Vem fick du senast sms av? Älskling

Vem tänker du på nu? Älskling

Vad längtar du till? tisdag

Pratade du senast i telefon med?  pappa

Vems hus var du senast i? sandra tror jag

Vem önskar du var med dig nu? becca<3

Vem i din skola går dig mest på nerverna? Elin!


VAR

Var går du i skolan? I uddevalla

Var är din telefon?  i sängen på täcket:D

Var är din mamma?  sitter vid datan

Var sover du?  i min säng?

Var handlar du mest? beror på vad man ska ha 

Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? fick den tror jag

Vart åkte du senast bil? Ifrån uddevlla

Var i ditt rum är du? ä i sängen


VAD

Vad åt du senast? chips

Vad drack du senast? cola

Vad är det för färg på dina byxor? har inga byxer på mig :d

Vad är den närmaste saken som är blå? mitt täcke

Vad gillar du mest med skolan? Träffa kompisarna o älskling

Vad har du på fötterna? inget just nu höhö

Vad är din favorit färg?  Rosa ,blå,turkos

Vilken film såg du senast? Something new

Vad hör du just nu? tvn



HAR DU NÅGONSIN

Sovit i en annan säng? Ja ?

Hånglat på en bio? Ne

Hånglat i skogen? Ne

Tyckt att din kusin är het?  Haha

Sovit naken? aa

Kört över hastighetsgränsen? hehe aa

Målat om ditt rum? ne men tappiserat ( stavning?)

Dansat framför en spegel? haha oja

Dumpat någon? aa

Hoppat in i en bil med folk du just träffat? aa

Varit i slagsmål?  aaa

Smugit ur ditt hus? Thih aah

Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Mmh

Hånglat med en främling? ne

Älskar eller saknar någon nu?  aa!


NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS

Någon som förstår dig: Emelie

Någon som du saknar: Becca

Någon du längtar efter: Fredrik

Vem kramade dig senast: Elin

Vem ringde dig senast: Pappa

Vem ringde du senast: Pappa

Vem var hemma hos dig senast: Mattias,brossans polare

Vem var du hemma hos senast? Sandra fortfarande xd

Har du några kärleksproblem: nej

Har du käkat något idag:  lite chips bara höhö

Har du pratat med ngn idag: nej xd elle jo chattar på msn (a)

Har du gråtit idag:  ne :)

varför?: haha jag e ju glad?

Har du skrattat idag: haha! jag har allt haft ett leende på läpparna :D

Dagens outfit: haha har just nu bara på mig en tröja o troser? haha snygg outfit xd eller inte hahaha

Dagens låt: spår 1 heter den på min data ialf haha xd

Dagens dusch: blir senare

Dagens frisyr: lockigt

Dagens smink: ingenting

Dagens vill ha:  Pengar men jag får det imorn :( :)

Dagens drog: inget xd

Dagens finaste: Mina vänner o älskling

Dagens måste: gå en promenad i det fina vädret

Dagens dryck: Cola


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 27 juni 2011 17:45

Hej :]    tror jag ska ta och blogga igen eller vad tror ni ? :)  tihih .. saknar det lite faktsit :p heh nu har vi ju fått sommarlov :D haft det i 1-2 veckor nu :)hehe jag har la itne gjort så himla mycket hehe bara varit hemam lixom och varit...

Av Bella - 19 juni 2011 11:30

http://sarabbergsblogg.bloggplatsen.se/     http://theresafridaskoglund.bloggplatsen.se/   http://www.nattstad.se/Saraleffler?page=1   http://nemo.myshowroom.se/   http://www.jockibois.se/   http://ssandraewelina.blogg.se/   ...

Av Bella - 27 maj 2011 18:46

Värdens underbaraste dag igår underbart !! Att få hålla om dig igen betyder allt för mig i love you so fucking mutch..    ...

Av Bella - 20 maj 2011 21:46

godkväll idag har det varit en underbar dag ! <3 klcokan elva typ träffade jag bosse mammas kille  och så gick vi i stan för vi skulle åka samma buss hem ..  och så träffade vi på min mammas brorssas fru :p  och baa hej bella med ett stort...

Av Bella - 4 maj 2011 19:38

han kom och krama om mig när han såg mig och sa du får gråta om du vill .. han älskar denna killen så jävla sjukt mycket..men han förstår inte det för han känner inte lika dant .. kommer aldrig få tillbaka han..saknar han varje sekund som går ... u...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards