bellahandersson

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Bella - 10 mars 2011 20:32

Tack Meaah gud så gulligt av dig ! 

super söt header !! nu kanske det blir roligare att blogga vi får se vad som händer just nu orkar jag faktist inte blogga !! har inget om att blogga om heller har inte hänt ngt speicellt kul och jag orkar inte ta kort och lägga in men jag har lovat det att jag jag ska visa vad jag fick av pappa och mamma i present eftersom jag fyllde år men ah det kommer så småning om jag glömmer det inte !! lovar !! men det e inte kul att massa okännt folk ska läsa om mitt liv om ingen kommenterar lixom ? vad e vittsen om att läsa ngns liv och så får man ingen kommentar det e som om ni/du har en blogg om jag läser och så läser jag bara men jag skriver ingen kommentar då e det sjukt tråkigt !!! kan jag säga asså så det e nog bäst att jag skaffar lösen och dom som kommenterar får mitt lösen sen så när jag känner för det igen så kanske jag öppnar bloggen så kan alla få läsa om mig facking liv ? eller vah då ? -;s  a hoppas ni läser detta så kanske ni får en baktanke !! kram ! :) 


saknar dig absolut johanna mamma till liam !! <3 vart e du någonstans kommentera ??!!<3 kram på dig hjärtat <3<3

Av Bella - 10 mars 2011 19:31

Hey där ute   
Jag heter Meaah ni kanske hört talas om att jag fixat en design till bellah ? :D

Ja , nu är den klar och jag hoppas hon blev nöjd fick dock inte med alla bilder skulle inte vara så snyggt om jag tog alla   ..
Men om ni vill ha design skriv en kommentar i min blogg ;)..

Min blogg heter www.meaah.tk våga fråga , jag bits inte ;)

  

Ha en nice kväll och dröm sött ! :D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards