bellahandersson

Alla inlägg under april 2011

Av Bella - 25 april 2011 14:16

hej snart blir det att åka till uddevalla , och köpa en slang till min cykel så jag kan börja cykla igen :) , haha men jag har cyklat ändå även att har varit punka på men det lät så in i helvete mycket så blev ju dum ihuvudet av det hahaha så åker halv fyra till uddevalla:D ! gott  (:<3 vad har ni gjort under påsken  ? =)

Av Bella - 23 april 2011 13:16

hej , det e verkligen as skönt ute ! 28 grader fan ;D , har precis släppt ut kaninen :) så han får springa lite (:, tror jag ska sätta upp studsmattan senare idag ;* vill verkligen hoppa haha ;D , ne nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill , glad påsk på er alla  hoppas ni får en fin påsk det e ju ialf fint sommar väder :)  hihi , ciao ! 

Av Bella - 22 april 2011 11:01

Godmorgon alla bloggläsar igår fick jag upp ganska många som läser min blogg ;*

jadu vad händer idag ? det vet jag inte än har precis vaknat men det e ju påsk?! 

så GLAD PÅSK ALLA!!! ♥ ♥ hoppas ni får en underbar dag :) kram skriver senare<3

Av Bella - 22 april 2011 00:51

jahopp .. nu e typ min fb blockad eller ngt eller inte blockad så men asså jag kan inte kommentera jag kan bara trycka på gilla knappen för jag hållde på att spamma lite?

men vahfan man behöver ju inte blocka mig såhära ?! nu kan jag ju fan inte göra ett piss på fb! mer en spela och trycka på gilla knappen R O L I G T ! or not ! 

aja blir väl sängen så får se om det funkar senare idag kanske! kram på er..



jessie bästavän<3

Av Bella - 21 april 2011 11:59

3:e dagen jag städar det e fan kul ! 

man tjänar ju pengar ! 

och nu ska jag skaka mattor och damsuga ! 

sen hängfa upp tvätt sätta igång en ny tvätt maskin?! 

jag känner mig som en mamma .. men det e jag ju snart hööh :O ! 

ska inte säga mera hihi , skriver kanske senare ^^ tjingeling! kraam ! =)

Av Bella - 16 april 2011 17:50

han i videon vill jag vara !!! lyckos !!!! 

Av Bella - 15 april 2011 17:25

GÖTT MED PÅSKLOV NU !!!:d! HIIHIH (a)

Av Bella - 9 april 2011 10:46

hahah jag lever.. men har bara ingen blogg lust nu .. :) 

hade fyra underbara månader igår med babby! :D  kram påer :D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards