bellahandersson

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Bella - 20 maj 2011 21:46

godkväll idag har det varit en underbar dag ! <3

klcokan elva typ träffade jag bosse mammas kille 

och så gick vi i stan för vi skulle åka samma buss hem .. 

och så träffade vi på min mammas brorssas fru :p 

och baa hej bella med ett stort leende och ja  baa heej ? 

hon baa känner du inte igen mig ? ja bah haha ne vem e du? 

hon baa jag e annmarie hahaha ja baa JAHA hahahaha och så kramades vi

sen snackade vi lite sen fick jag syn på fredrik så gick till han och kramade han 

och pussa lite :$ hihi , sen så gick vi till banken för han skulle ta ut pengar för han skulle till torp men sen gick vi till hemmakväll och han köpte två filmer xd 

sen mötte vi upp elin och emelie sen kom ngn som hette mikael och sen simon tror jag och sen matte hahah .. och nu e jag med cindy har varit det enda sen söndagen hahahah,.. hon bor typ här hähähä! aja så har min dag varit helt underbar! tills man kom hem hahah puss på det!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards