bellahandersson

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Bella - 7 juni 2010 10:15

Godmorgon alla !

är hemma från skolan idag för jag vakna med en sån jävla huvudvärk imårse så det inte e klokt:o så ringde till skolan och sa det och att jag hoppas på att jag kommer imorgon för då ska vi till ragnerud camping tror ja :) jag hoppas det även att Conny kommer vara där det kommer vara lika roligt ändå tror jag men vi får väl se för på andra badplatsen är det så jävla äcklig måsskit :S usch och det e inte det på campingen mysigare där nere också tkr jag :) hehe men nu mår jag faktist bättre kan jag säga så det blir väl att jag kollar på glamour kl 11:00 i repris för jag missade det i fredas för att mamma skulle se på tvn men då kan jag lika väl kolla på det idag när jag ändå är hemma =D men mimmi sa att Hope kommer skrka i slutet och då kommer säkert jag gråta eller så blir hon våldtagen:( tråkigt nog menmen får hoppas på det BÄSTA med henne ! :D nu skriver jag med min ... :) skit roligt men nu ska jag dra skriver senare tror jag :) lovar inget !


puss här har ni en bild hur jag ser ut !


:)



   lika söt som vanligt (not)

Ovido - Quiz & Flashcards