bellahandersson

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Bella - 26 juni 2010 03:36

Ja ett natt inlägg jag och Linnea har precis kollat klart sherdil :) hehe , andra gången jag ser den filmen nu haha  :p och går kom även min lillesyster hit det var trevligt och vi hadde roligt haha , ah vi har gjort massa kul igår  :P och idag ska vi åka och bada haha pappa har lovat det pratade även med pappa om gravidtet har hänt en sak bara haha men säger inget över här :p haha:D men ah ni får ha en bra midsommar för det hadde jag , SARA ,och linnea :D haha älskar den bruden hon är mitt hjärta <3 tack för att du finns bästevän .. <3

saknar även Ida Andersson min syster hon är det bästa <3

Sandra och Adrian tack för att ni finns när jag har det svårt<3

Tatjana tack för att du med finns hela tiden jag älskar dig vi måste träffas snart !

och älskling du är det bästa !

alla mina vänner ni är älskade av mig ! <3 godnatt på er vänner ! <3

Douglas jag saknar dig än idag men jag vet att du ser mig här nere och jag är lycklig säger en sak varje dag för dig och det vet du ! våra stunder var helt underbara! snart 6 veckor sedan du försvann..





Ovido - Quiz & Flashcards