bellahandersson

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

R.I.P DOUGLAS YOUNGER BBY !

Av Bella - 16 juni 2010 04:22

Asså förlåt för jag inte har bloggat men jag har värkligen inte haft tid att skriva på sistone för det har varit så jävla mkt jag har gjort och så men ska se om jag kommer ihåg allt vad som har hänt just nu sitter jag och linnea och hon spelar ett spel och jag spelar sims haha men igår fick jag veta världens hemska sak att mitt ex hadde dött men jag säger ingenting här på bloggen vrf han dog och så för jag vet inte vem som läser min blogg riktigt men jag har sagt det till dom jag litar på mäst ialf men jag skulle inte ha vettat någonting om inte min älskade kusin hadde sagt det och det e jag tacksam av att hon sa det till mej när jag fick reda på det fick jag en  chock nej det kan inte vara sant? men tyvärr bella så var de det jag började gråta men kunde inte gråta så mkt för det kändes tyvärr att han inte var död han dog den 18 maj 2010 och jag fick reda på det i lördas? det är inte okej och så fick jag reda på det mästa av Tatjana tack ! <3 sen på kvällen av lördagen så satt jag och linnea i soffan och jag tände två hjärtan ljus för han betyder jävligt mkt för mej !

men det var inte länge jag hadde ljusen för jag kunde inte gråta men kommer säkert gråta mer när jag är ensam men nu ska jag inte vara ledsen eller något sånt nu ! säger bara VILA I FRID DOGULAS YOUNGER ! <3 16 ÅR - 94 -2010 SYND ATT DU INTE BLEV MERA :( vi ses snart (L) min älskade puss på er alla som läser detta och fattar vad alla går i genom när ngn dör !?

jag har fått sommarlov också fick det i fredas den 11/6 ! ett R.I.P KANSKE !?


LITE BILDER PÅ OSS !  DU ÄR SÅ VACKER VARFÖR FÖRSVINNA UR MITT LIV DU KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA DU ÄR EN STOR DEL HAR ALLTID VARIT !

NU KOMMER TÅRAR NÄR JAG TÄNKER PÅ ALLT ! DU VAR DEN FINASTE KILLEN I VÄRLDEN DEN VACKRASTE !!! VÄRLDENS FINASTE KILLE ASSÅ !! SKRIVER MER SENARE NÄR JAG ORKAR OCH HAR LUST !!! PUSS PÅ ER ALLA SOM FATTAR VAD JAG GÅR I GENOM KÄRLEK TILL ER !! <3DU VAR DEN FINASTE JAG KÄNNDE !! LEVER FÖR DIN SKULL VET ATT DU VILL DET ! GÖR DET FÖR DIN SKULL HONEY !! GLÖMMER DEJ ALDRIG KAN INTE SLUTA SKRIVA VILL BARA ATT DU SKA VARA HÄR HOS MIG !!! DET ÄR DEN ÄNDA JAG BER OM JUST NU ATT DU SKA SITTA OCH KRAMA OM MEJ MEN TYVÄRR DU KAN INTE GÖRA DET :'( NEJ NU MÅSTE JAG GÅ VIDARE MEN DET ÄR JÄVLIGT SVÅRT NÄR MAN FICK DA PÅ DETTA EFTER 2-3 VECKOR KOMMER INTE KUNNA GÅ VIDARE SÅ JÄVLA LÄTT PÅ FREDAG ÄR DET 4 VECKOR SEDAN DU GICK BORT OCH LEVDE FY FAN ASSÅ (N MÅNAD) !! USCH BBY JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA DIG DU FINNS I MITT HJÄRTA DAG SOM NATT , EN MINUT EN SEKUND KAN INTE TÄNKA PÅ NÅGOT ANNAT VI SES SNART  !! VÄNTA PÅ MIG


            

 
 
Ingen bild

deas

16 juni 2010 05:10

RIP

 
Ingen bild

tatjana

9 oktober 2010 12:56

ingen orsak,
vila i frid älskade.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 27 juni 2011 17:45

Hej :]    tror jag ska ta och blogga igen eller vad tror ni ? :)  tihih .. saknar det lite faktsit :p heh nu har vi ju fått sommarlov :D haft det i 1-2 veckor nu :)hehe jag har la itne gjort så himla mycket hehe bara varit hemam lixom och varit...

Av Bella - 19 juni 2011 11:30

http://sarabbergsblogg.bloggplatsen.se/     http://theresafridaskoglund.bloggplatsen.se/   http://www.nattstad.se/Saraleffler?page=1   http://nemo.myshowroom.se/   http://www.jockibois.se/   http://ssandraewelina.blogg.se/   ...

Av Bella - 27 maj 2011 18:46

Värdens underbaraste dag igår underbart !! Att få hålla om dig igen betyder allt för mig i love you so fucking mutch..    ...

Av Bella - 20 maj 2011 21:46

godkväll idag har det varit en underbar dag ! <3 klcokan elva typ träffade jag bosse mammas kille  och så gick vi i stan för vi skulle åka samma buss hem ..  och så träffade vi på min mammas brorssas fru :p  och baa hej bella med ett stort...

Av Bella - 4 maj 2011 19:38

han kom och krama om mig när han såg mig och sa du får gråta om du vill .. han älskar denna killen så jävla sjukt mycket..men han förstår inte det för han känner inte lika dant .. kommer aldrig få tillbaka han..saknar han varje sekund som går ... u...

Ovido - Quiz & Flashcards