bellahandersson

Alla inlägg under juni 2010

Av Bella - 6 juni 2010 10:09

ändrade planer jag åker hem kl 17:00 istl för 15:00 :) <3

Av Bella - 6 juni 2010 09:47

hejsan ...

är inte på bästa humöret men , mitt batteri till mobilen har försvunnit och hur vet jag inte (?)

men håller på och letar men jag ger mej snart lika bra att köpa en ny mobil ksk ?

det e nog lika bra men idag ska jag ialf hem till pappa :) hehe ah har inte så mkt att skriva att jag måste köpa en ny mobil men det kan jag ju göra till sommaren då för ska ju sommarjobba då får man ju pengar (a ehehe Puss skriver när jag kommer hem .

Av Bella - 4 juni 2010 17:23

sry har haft fullt upp hela veckan i tisdag-onsdag var jag på klassresa UNDERBART !

torsdag studenten också roligt :)grattis bror <3

vet inte om jag ska ha kvar min blogg vet inte ritkigt vad jag ska skriva om men det händer grejer snart kan jag lova om drygt ett år eller så haha kolla in då  ;) haha:D vi får se ! :D men nu tror ja att jag ska ta ett dopp i det blå (badkaret) haha puss




är det detta du vill så varsegod , orkar inte mera ..

Ovido - Quiz & Flashcards