bellahandersson

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Bella - 3 maj 2010 19:30

hej det var ett tag sen men tänkte precis skriva ett inlägg haha har haft fullt upp i helgen :p har varit med underbara mimmi :) hehe kan berätta lite vad vi har gjort och så xd ?

iallafall på fredag så var det ju valborg så vi åkte till stigen och det var skit fult väder och det var tråkigt där ialf vi kom drygt hem kvart i tio och vi skulle igentligen sova hos mej men vi åkte hem te henne istl och sov haha var helt utmattade som helst haha men ialf så åkte jag hem kl halv ett drygt på lördagen så kom jag hem och senare på kvällen hadde jag tråkigt så jag började dricka lite x-ider :p haha festa med sej själv är inte dumt HAHA men sen efter en stund kom faktist mimmi :$ haha så vi drack lite :P jag hadde värdens damp och dansade framför alla i cam hahahahaha helt störd eller?

jaja och på söndagen skulle jag ner te uddevalla och köpa en ny dator och det gjorde vi :p och så fyllde även min bror år i söndag så grattis <3  så det var en rolig helg och nu är det måndag igen och då är det även tv kväll :p :) hehe älskar måndagar ! ska snart kl 20:00 se på 90210 och sen efter det så är det ett pogram till jag ska se efter det hehe längtar men det e inte långt kvar :D hehe men nu orkar jag inte skriva mera skriver nog lite senare innan jag ska sova.



pusspådej !

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards