bellahandersson

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Bella - 26 maj 2010 19:26

Hej ღ

har inte gjort så mkt idag mäst lugit i soffan och kollar på andra avenyn klipp från youtube hela dagen nästan hehe men finns inte så mkt man kan göra på datan det börjar bli tråkigt , men det enda jag gör är att e inne på dom hemsidorna jag är medlem i efter det så läser jag olika bloggar om jag känner för det sen kompisar om jag inte gör något annat men just nu känner jag för att städa och ska nog vika tvätt en stund och kolla på det okända på tv4+ hehe det e faktist spännande hehe tycker ja men vad tycler ni ?

men nu ska jag sluta skriva men ska ialf till skolan imorn så får se hur det går om det e roligt dock så var Sara sjuk i måndas men det var roligt endå men dom andra i klassen funkar så bra nu hehe nej nu tycker jag att ja skriver för mkt haha vill inte sluta hähä menmen det måste jag den 1 juni åker jag på skoolresa till 2 vet inte vrf det blir bara i två dagar men vi hadde nog inte mera pengar vi ska åka till läckö heh roligt faktist vi ska åka båt och gå in läckö slott och sådära men ni kommer få upp bilder på torsdag eller onsdag får se vad jag känner för kommer komma hem på onsdag kväll så är jag ledig på torsdag men jag e nog inte så ledig på torsdag för vi kommer åka på student för min bror så det kommer upp bilder där med och gräjjer HAHA ni kommer få in en bild på mej här snart tog en förut inte så fin menmen , som vanligt nu skrev jag mkt ! nu ska jag gräjja med tvätten pusspådet !



  

Av Bella - 26 maj 2010 00:16

hej nu funkar internet bra igen hehe den hadde bara damp -.- haha menmen som sagt har jag inte skrivit ngt inlägg idag , men har varit hemma ifrån skolan ..

haha har inte så mkt mer att skriva mer en att jag snackar med en kille på msn elle ah två men en dissar jag han e fettjobbig -.- hahah den andra e rolig :D hehe menmen nu ska ialf jag sova så ha det BÄST ! så hörs vi senare <3




godnatt :*

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards