bellahandersson

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Bella - 17 maj 2010 17:20

God eftermiddag eller vad säger man :p: Har inte gjort så mkt idag har mäst slappat , vaknade kl 7:00 för att se om dörren var öppen för Linnea skulle hit på morgonen men hon kom inte för hon åkte till skolan istället och det tyckte jag var bra att hon ska sköta den ! sen så kunde jag typ inte somna om men sen så gjorde jag nog det och sov en stund tills kl 11:00 då skulle jag se på Glamour men missade en liten del av det för min klocka stog fel heh ska ändra det sen så jag inte kommer försent till ngt annat jag följer eller om jag ska någonstans kanske ganska bra att klockan går rätt då och inte efter eller ? haha snart är klockan 17:35 då ska jag se på Glamour och se vad som händer med systrarna logan:p hehe jag gillar det pogrammet kan inte missa ngt asså haha annars blir jag sur  :p men jag skriver senare pusspådet!

ni får gärna kommentera och skriva om vad ni vill att jag ska skriva om för jag vet inte själv vad ni gillar så ni kan väl skriva lite om vad ni vill att jag ska skriva om eller ngt eller ta upp ngt på bloggen så gör jag det men skriver ialf senare puss :p





mår inget bra utan dej men det du gjorde mot men kan jag tyvärr inte förlåta dej för sry men det kan jag inte måste gå vidare jag trodde värklien på oss men som sagt jag tror ju fel hela tiden så whatever.. kärlek är skit..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards