bellahandersson

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Bella - 16 maj 2010 23:06

                      Ett test när du har tråkigt!?


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 4-5 kanske

Vad tycker du om kärlek? skit just nu ..

När kramade du någon sist? förut
Saknar du någon speciell person? ah det gör jag  

Har du svårt för att bli kär? beror på hur personen ser ut och hur han e

Är du singel? ah det ja..

När fick du senast en komplimang? ett tag sen väl

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ah när jag opererade ögat

Hånglat med nån riktigt ful: "hemligt"

Hånglat med fler än 50 pers: Nej ?

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? absolut inte

Gjort något riktigt dumt? Ja vem har inte gjort det?

Gjort något du verkligen ångrar?  ah det har jag värkligen

Åkt ambulans? helikopter

Gjort nåt olagligt? aaah

Fått din mamma att gråta? yes.

Slagit ner någon? beror på hur man menar

Skämts över dina föräldrar? vem har inte ?

Sagt jag älskar dig och menat det? JA!!!

Tar du droger? ALDRIG!

Dricker du? bara när jag ska festa

Vilka kläder sover du i? trosor

Vad hatar du verkligen? LAKRIS!! och falska personer

Är du ensam nu? Nej min pappa och bror är hemma !

Vill du gifta dig? tror inte det

Vill du ha barn? det kan du skriva upp.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Me!

Såg dig gråta? hatar när någon ser mej gråta så jag vet inte?

Fick dig att gråta? en kille ...

Du delade en dricka med? linnea

Du gick på bio med? ingen går inte på bio

Skällde på dig? typ linnea ?

Sa någonting till dig och vad var det?  linnea , xd lol när ska du sova?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? ja!

Kramat någon? jaa

Pussat någon? Yes.

Köpt någonting? Ja,en glass
Sjungit?
yes

Saknat någon? gör det nu





det har hänt massa idag och pallar inte skriva ut det på bloggen vill ha det till dom närmaste jag känner så inte alla får reda på det... kan ialf berätta vad det handlar om det handlar om en kille som behandlade mej inte så väl .. mer får du/ni inte veta men ni kan kontakta mej här : Bella_andersson@live.se


pusspådet!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards