bellahandersson

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Bella - 10 maj 2010 18:10

hej , förlåt dålig upptadering nästan en vevka sen jag skrev ju shiit :o , men har haft värkligen fullt upp har varit med bråk med vänner b.la och så men nu e allt som det ska  :) hehe , ialf i lördas skulle ja träffa han ! ..  men han var  blyg sp han vågade inte så jag sket it men sen på lördag kväll blev jag lämnad av ... men orkar inte berätta men skitsamma allt e LÖST!  och nu väntar jag bara ätills på torsdag :) åka till liseberg!?  men idga har jag varit hos tandläkaren och det gick la bra skulle laga tanden men allt var inställt så jag flourlackade bara(stavning) heh , så ska laga hålet i tanden på onsdag istl kvart över fyra  aj :( och mimi kanske ska med men jag tror hon inte vill det men vi får se .. men är glad att ja slapp laga idag gillar inte den tandläkaren så får en ny på onsdag förmodligen och ikväll ska jag se på tvn 90210 och det som e efterdet heh :p ha en bra kväll !




pusspåer!


ni får en bild här.


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare

besöksräknare

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards